1 juli 2012

Happy day

Fridas fina dotter Alma.

Amanda med Malte, och så Frida och Alma.

Frida (som blev Maltes fadder), Amanda med Malte, och Caroline, som fick äran att bli gudmor.

Prästen var en trevlig snubbe.

Alma häller i dopvattnet.

Alice med sin pappa Nicklas.

Malte och prästen.

Döps då.

Frida tänder ljuset.

Fina Amanda med sin Malte.
Malte med sin pappa Tobias.


Och så hamnade min Valter på bild också.

Detaljer.

Fridas söta tjej Alice.

Så har vi varit på ännu ett dop. Den här gången var det min vän Amandas lilla Malte som skulle döpas. Jag är så otroligt tacksam att jag får gå på mina vänners fina dop, för då behöver jag inte sörja lika mycket att Valter inte fick något :)

´Det var ett jättefint trädgårdsdop och vädret var verkligen på allas sida. Det är så roligt att få fotografera i en sådan fin miljö som Amandas trädgård är, och bra att träna på att fota lite mer dop då jag precis har bokat in en dopfotografering i Augusti!

Hoppas eran helg har varit lika bra som min! /Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar