3 juli 2012

Barnfotografering

Idag har jag haft två sötnosar här på fotografering, Silas och hans lillasyster Ellie. Har suttit och grejat med bilderna nu ikväll och blev väldigt nöjd med några stycken (hoppas föräldrarna tycker likadant).

Hur gärna jag än vill sitta uppe hela natten och bara redigera bilder så måste jag verkligen gå och lägga mig nu. Att vara mammaledig är tufft, eller ja, i alla fall när den lilla bebisen vill gå upp klockan sex (och mamman är väääldigt morgontrött).

Men, tänkte att jag kunde bjussa på ett smakprov så länge :)

Silas
Natti natt /Emelie

4 kommentarer:

  1. Så fint kort på vår prins!!!! :) Du är ju sjukt duktig!!! Tack!! :)

    SvaraRadera
  2. Jenny Johansson4 juli 2012 kl. 08:19

    men åh!! vilken underbar gosse! och vilket HÄRLIGT kort!! Du är så bra emelie!! / Jenny

    SvaraRadera
  3. Snyggt Emelie! Fint foto på en söt kille :)

    SvaraRadera
  4. Jättefin bild! Och så söt han är, underbara lockar. :)

    SvaraRadera