11 april 2012

Titta vad jag kan!





Jag kan sitta helt själv! Min lilla bebis har blivit 6 månader gammal och bara rabblar upp nya trick hela tiden. Det är helt otroligt hur mycket som kan hända på ett halvår.
Det är också helt otroligt hur snabbt man glömmer. Valter har en såndär "första året bok" där man ska fylla i hur gammal han var när han började le, vända runt, fästa blicken etc. Satte mig och skulle fylla i lite häromdagen, piece of cake trodde jag.
- Fäste blicken.. hm. 3 veckor? 1 månad? Eller, eh, ja 3 veckor var det nog. Log första gången.. Herregud, jag kommer inte ihåg. Jag kommer verkligen inte ihåg! Och vände runt, typ 2 månader sedan eller?

Första tiden tyckte jag att jag hade stenkoll, det där med att fylla i det kunde vänta. Den där stenkollen försvann i takt med att tiden började springa 100 meterslopp varje dag. Så ja, mitt tips till er som nyss fått eller väntar barn. Skriv för fan ner det direkt (om du tycker det är viktigt, det vill säga).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar