10 april 2012

Photoshop-terapi

Då var man här igen, det borde sovas men åh vad det är kul att sitta o pilla i Photoshop. Jag o min dator, alldeles själva i soffan, med lite tända ljus på bordet. Det är terapi för mig.

Valter ska inte döpas, men en inbjudan kan man väl göra ändå?

Skulle kunna tänka mig att ha ett dop bara för att få göra fina inbjudningskort (och få en massa fina presenter till Valter förståss).

Har suttit o pulat med en till namntavla också, den här gången till min brorsdotter Ebba. Såhär blev den:




Nej, nu är det dags att sova. I morgon är en ny dag av bebismatande, blöjbyten, hundpromenader och fika med fina tjejer. I löv beeing mammaledig!

Natti

2 kommentarer:

  1. vill man inte ha ett dop så kan man ha en namnfest istället, det vet jag flera som har haft. istället för att vara i kyrkan och blanda in gud, så är man hemma och firar helt enkelt att man har fått en underbar liten och äntligen lyckats bestämma ett namn. fest, firande och paket utan att blanda in gud och kyrkan helt enkelt!

    SvaraRadera
  2. Jo, vi tänkte lite på det.. Men nu är han ju redan 6 månader så det känns lite sent kanske? :)

    SvaraRadera