25 april 2011

Easter-bunny

Nu har det varit påsk och himlarns vilket fint väder vi fick på köpet. Det har varit skönt såklart men samtidigt kommer ju den där lilla, "numåstevivaraute-ångesten". Men det är ju bara att vara ute typ hela tiden så löser det ju sig!
Så ute, det är vad vi har varit, hela helgen. Efter grillkväll i lördags lyckades jag dock dra på mig en förkylning på halsont o allt vad det innebär så de senaste dagarna har varit lite slöa.

Idag tog jag i alla fall med mig kameran ut och fick till några kort. Känner att kreativiteten börjar svika mig litegrann och jag har svårt att bara gå ut och fota, vet inte vad jag ska fota, hur jag ska redigera osv. Är så trött på vanliga, fina, skarpa bilder. Vet inte varför, kanske kan det vara hormoner som spökar.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar