27 februari 2011

Det är för oss solen går upp.

En låt som har fastnat i huvudet efter att ha lyssnat på Ted Gärdestad i bilen igår. Han skrev många bra texter och det fina är ju att nästan alla kan texten på de mest kända låtarna.

Den senaste veckan har varit omtumlande. Tack vare ett lite chockartat besked som ändå visade sig vara en ganska bra grej så har allt annat tyvärr blivit lidande. Kameran har jag inte rört. Studierna hopar sig på hög.
Men imorgon, då ska jag ta tag i det igen. För nu börjar jag fungera någorlunda, och kan faktiskt tänka på något annat än just DET.

I brist på nytagna bilder lägger jag in två bilder jag tog på min hund Nikita som jag tog när jag precis hade köpt min nyaste kamera. Petter håller en vit filt bakom för att få den fina bakgrunden ;)



Ska försöka uppdatera bloggen lite bättre nästkommande vecka. Men.. Skolarbete först.

Ha det fint /Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar