22 februari 2011

Snön den ska vara vit

och om den är gul har någon pinkat på den. kanske, en hund.

Snö, jag tycker snö är underbart och skulle verkligen inte vilja leva i ett land utan den. Det här året har det varit mycket snö, men desto mindre snowboardåkning. Det har väl inte funnits tid, eller pengar, eller så har andra intressen helt enkelt kommit emellan. Men en tripp till Sälen tar jag väldigt, väldigt, gärna snart.

Under två säsonger jobbade jag i Tandådalen i Sälen och det stället är just ett sådant där ställe som alltid kommer ligga mig mycket varmt om hjärtat.

Då jag inte har fotat sådär jättemycket de senaste dagarna tänkte jag istället lägga in lite bilder från påsk i Tandådalen förra året. Enjoy!

Karoline och Emelie.


Sofia efter "bäckahoppet".

Sante.


Karoline.

Sante.

Sante.



Njut av snön innan det försvinner  / Emelie

1 kommentar: