26 december 2012

Jul jul strålande jul..

















Lite bilder som jag tog innan jul, som skulle bli julklappar. Nu har förhoppningsvis alla julklappar öppnats och jag kan visa upp några stycken för er!
Och nu är den över, julen alltså. Glädjen, värmen, stressen. Jag tror de flesta har en liten hatkärlek till julen. Det är ju otroligt mysigt, men gran, hyacinter, tända ljus, snö (förhoppningsvis) och god mat. Men samtidigt blir det så mycket på en gång. På en ynka dag ska liksom allt klämmas in, man ska träffa familjen (helst alla på samma gång), man ska äta mat, man ska äta godis, man ska äta gröt, man ska äta skinkmacka, det ska öppnas klappar, det ska kollas på Kalle och Karl Bertil.
När dagen sedan är slut är alla helt slut. Man försöker minnas dagen, men det går knappt, för det är liksom så mycket som har hänt. Fast visst är det något visst med det ändå? Att ligga där utslagen i soffan, lite lätt illamående och små-ångest över behöva resa sig ur soffan, klä på sig och åka hem.

Ja julen är härlig, men det är lika härligt när den är slut och man kan blicka framåt. Mot nya tider, nya idéer..Närmast ligger väl en start av mitt företag, inköp av lite ny utrustning och förhoppningsvis flytt till en ny lokal! Sedan ska jag försöka bygga upp en hemsida och flytta min blogg dit.

Sedan är ni gamla som nya kunder varmt, varmt välkomna att komma och bli fotograferade! :)

/Emelie

2 kommentarer:

  1. Lika vackra bilder som alltid! Synd att du bor så långt bort. Skulle älska att få mina barn fotade av dig! :)

    SvaraRadera