12 juli 2012

Lillasyster Ellie

Igår var jag och fotade Silas lillasyster Ellie, i hopp om att vi skulle få några fina sovbilder på henne. Men den lilla tjejen skulle bestämt inte sova! Så det fick bli lite fina vakenbilder istället. Och fy skam är väl inte det?







Lika kul som vanligt att fota barn :) Nästa helg väntar en ny utmaning, då står bröllopsfotografering på agendan. Det ska bli spännande, och lite nervöst såklart. Då måste det verkligen bli rätt. Bröllop är liksom once in a lifetime (får man hoppas) för de som gifter sig och då vill man såklart att allt ska bli så bra som möjligt. Förra året tackade jag nej när jag fick förfrågan om bröllop. Då kände jag inte att jag var tillräckligt "duktig" för att klara av det. Men det händer mycket på ett år och nu har jag väl lite mer kött på benen, får vi hoppas! Och någon gång måste vara den första, för oss alla.

Nu i helgen står jag inför en helt annan utmaning. Nämligen att sova borta från Valter (och Petter, och Nikita, och Iris..) i två nätter. Vet verkligen inte hur det kommer gå. Bra tror jag, men jag kommer antagligen sakna ihjäl mig.
Jag och några kompisar ska nämligen upp till Sveriges hufvudstad och irra runt. Fyra bönder från landet. Yes, det blir nog bra!

Sov gott alla fina /Emelie

1 kommentar:

  1. Jo men har inte leverrerat bilderna till paret ännu och vill inte lägga ut dom då. Har heller inte frågat dom om jag får publicera, men det tror jag nog jag får så småningom. Fina bilder på lilltjejen :) Johanna

    SvaraRadera