13 september 2011

somewhere over the rainbow

Befinner jag mig nu. Det blir inte mycket gjort, inte mycket pluggande eller fotande. Är det graviditeten som gjort mig hjärndöd?
Hur som helst, så ska det bli skönt att så småningom lämna denna bubbla och återgå till den "normala" Emelie. Eller, det kanske är något som aldrig kommer hända?

Pysslat lite till bebisen har jag självklart gjort de senaste dagarna. Och så fotade jag de grejerna, så jag antar att jag har fotat litegrann.
Pysslet för denna gång var att förvandla tråkiga askar från Ikea till lite mer färgglada bebis-askar. Med min snälla mamma till hjälp tycker jag resultatet blev riktigt bra.


Askar från Ikea

+ prickigt tyg från Åhléns

= Prickiga askar!
Hemma hos mamma fanns också lite kläder jag hade som liten, mycket rosa och mycket plysch. Men så fina. Tog hem två par skor så länge som har fått varsin plats i bebis-rummet.




Bebis-magen har jag varit så himla dålig på att fotografera de senaste veckorna. Men jag kan bjuda på en ganska fin bild vi tog i v 30 (alltså 5 veckor sedan).




Sov gott! /Emelie

1 kommentar:

  1. Kul blogg jag snubblade in på, alltid skoj att läsa bloggar med ungefär samma BF som en själv. Du tar fantastiskt fina bilder! Får sparas på favoritlistan =)

    SvaraRadera