13 juli 2011

Prisinfo

Idag har jag fotat världens sötaste lille kille. Är otroligt nöjd med bilderna, skulle så gärna vilja dela med mig av dom här men ni får hålla till tåls ett litet tag eftersom bilderna ska bli en present så småningom. 

Fota barn är verkligen bland det roligaste som finns, barn och djur. De är så okonstlade, lätta och roliga. Ta hundra bilder på en liten unge och jag lovar att du får ut i alla fall 70 olika ansiktsuttryck. 


Har ju fått lite förfrågningar på att fota just barn och det gör jag mer än gärna. Eftersom jag inte är färdig fotograf ännu så gör jag det självklart till kraftigt reducerade priser. Tänkte dela med mig av vad jag tar för en barnfotografering för alla er som är intresserade!
Ca 1 timmes fotografering, redigering och minst 10 högupplösta bilder på cd-skiva - 250 kr
Jag framkallar gärna bilderna själv för bästa resultat och vad det kostar beror lite på storleken men här följer några exempel.
små (10*13, 10*15) - 5 kr st
mellan (13*18, 15*20) - 15 kr st
stora (18*24, 20*27) - 30 kr st
störst (30*40) - 60 kr

Vid intresse hör av er till mig på mail, emelie.lundstrom@live.se eller skriv här i bloggen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar