2 maj 2011

Here is a heart

Förkylningen släpper inte, orken för att plugga finns inte, orken för att gå ut finns inte. Så efter några småpromenader med hundarna idag låg jag på sängen och svor över att kroppen inte vill. Och så bestämde jag mig minsann för att jag skulle göra något idag, o något idag fick bli att börja måla sängborden.

De är svarta nu och jättefina, men jag har tänkt fram och tillbaka så himla länge om jag ska måla dom vita istället. Måla, inte måla, måla. Den avgörande faktorn blev tillslut dammet. För fy vad tråkigt det är att damma de där möblerna varje dag. Svart och damm går helt enket inte ihop. Så nu fick dom bli vita, och det känns bra (fick till och med ett godkännande av Petter).

Tog fram kameran i helgen och förutom att fota 1:a majfirande på Tranås Ridklubb blev det några bilder hemma också.




Mitt nya cravings. "Smoothie-glass" för oss laktosintoleranta. Så gott!

1 kommentar: