28 mars 2011

Let England Shake

Lyssnar jag på just nu, PJ Harveys nya som är riktigt bra. Jag har varit lite dålig på att uppdatera här på senaste, den största anledningen börjar nog på I, Iris. Hon är verkligen världens goaste men den senaste veckan har hon verkligen testat tålamodet!
Ett exempel är hennes små "bit-utbrott" som händer titt som tätt. Då ska Iris bita i allt, och jag menar verkligen ALLT. Det är mattan, soffan, golvet, lister, människofötter, människoben, Nikita, bänkar, hyllor mm. Säger man då "Iris!" så svarar hon med att bli ännu mer galen och ska bita ännu mer. Haha. Men nu ligger hon som en gris och sover i soffan, då är hon alldeles för söt, så det goda överväger ändå det onda.

Skolarbete har det inte blivit så mycket, har gjort färdigt inlämningsuppgiften. När det gäller redigeringen i alla fall, sen ska det ju skrivas en redogörelse också. Det ska ju inte vara så svårt, men är man som jag, och vill att allt ska bli perfekt. Då blir det plötsligt skitsvårt. Jaja, får väl ta tag i det i morgon.

Idag tog jag i alla fall lite bilder på mina hundar. Eller försökte ta bilder, eftersom de båda sällan står still när de är tillsammans var det inte det lättaste. Men några shoots lyckades jag få till, och här kommer dom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar