19 december 2011

Nu ska jag vara fotograf-ledig.

Tilde.

Kevin.

Alice.




Mathilda & Coco.

Coco.

Ingrid.

Ingrid.

Ingrid.

Lova.


Nikita.

Iris.

Elin.

Elin.
Camillas tjejer.


Stella.

Stella.

Stella.
Lucas.


Petter.

Alice.



Under det här året har det fotats en del. Samtidigt har jag haft en bebis i magen och nu en i famnen. Jag tycker det är jättekul att fota, speciellt barn. Men nu är jag ganska trött, jag behöver en paus. Vill lägga min tid på Valter, och vara mammaledig på "riktigt".

Men som sagt, bara en paus. Det finns planer även för fotograferingen i framtiden, kanske en liten studio (?). Då är alla gamla och nya "kunder" välkomna igen :)

1 kommentar:

  1. Sjukt bra bilder Emelie.
    Den på Petter är grym! Värsta modellen :)
    God jul o gott nytt år! <3

    SvaraRadera