7 december 2011

Leo & Stella

Nu har två underbara barn blivit fotade igen, den här gången var det Leo och Stella som stod framför kameran. En utmaning, då jag tror att barn från 1-5 år är de allra svåraste att få med på bild. Speciellt när det är två syskon som gärna busar lite istället för att sitta stilla ;) Men med två fototillfällen tyckte jag ändå slutresultatet blev bra.












Men. Vad jag önskar att jag hade ett bra ställe att fota på. Jag gillar bilder som tas i hemmet o de behöver inte vara helt perfekta med studiobakgrund, men oftast är det ju ändå vad folk vill ha och det skulle vara så mycket enklare om jag kunde ha en alldeles egen studio. Och vad smidigt det skulle vara att redigera bilderna då! Man kanske kan önska sig det i julklapp? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar