15 oktober 2011

mommy-time

Oj oj, vad tiden går fort som mamma. Har inte suttit vid datorn på en vecka, en heeel vecka. Tänka sig! Men bra för mig tror jag. Det är någon som behöver min uppmärksamhet nu, och det får han, med råge. För hur kan man låta bli att bara titta o titta på denna underbara lilla varelse?

Men trots allt så är ju det här en fotoblogg och tanken är självklart att den ska fortsätta att uppdateras. Tanken är även att jag ska fortsätta fotografera (trots att jag inte har tagit med mig kameran ut en enda gång denna veckan, även att det har varit kanonväder och skogen är vackrare än någonsin).
Som tur är han jag fota lite innan bebis kom ut, så jag tänkte visa upp några bilder från fotograferingen i Gyllingstorp den 25 september.













Men EN liten bild på mina två favoriter måste jag ta med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar