24 september 2011

fotoinspiration.se

Jag nämnde tidigare i bloggen att jag skulle få ha med några bilder på en sida om fotografering. Nu finns dom med! Sidan är till för alla som är intresserade foto och vill ha inspiration och tips.

Länk till sidan har du här: www.fotoinspiration.se

 Den här helgen är för övrigt fylld av fotografering och redigering, vilket förstås är jättekul. Det värsta är bara att mina händer har börjat svullna något otroligt på nätterna och när jag vaknar på morgonen värker dom så mycket att jag är helt handikappad. MEN, bara tre veckor kvar till beräknat datum för lillbebisen att komma ut nu, så jag hoppas den inte vill stanna inne allt för länge.

Fota har jag trots allt lyckats med, bildredigeringen går dock lite långsammare eftersom jag måste ta pauser hela tiden o vila händerna.
Igår var jag hos familjen Frejd Sjöberg och fotograferade deras tre barn, en lyckad fotografering blev det tycker jag (trots att vi inte lyckades få med alla tre på bild, men bara det är ju en konst i sig).
Idag stod en ponny och två tjejer framför kameran (fam Hansson) och jag tycker att även den fotografering resulterade i många bra bilder!
Till slut, i morgon, så ska jag åka ut till landet och familjen Karlsson och ta kort på ännu mer hästar och barn. Så ja, en fullspäckad helg kan man säga. Men väldigt kul.

Kommer visa några av bilderna här på bloggen sedan, men ett litet smakprov kan ni få se redan nu.

6-månaders bebis från fredagens fotografering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar