3 juli 2011

Reign in blood

Tittar på the big 4 som sänds på svt ikväll. Är väl inget metal-fan egentligen men Slayer och Metallica går väl an lite då och då (får tacka min metal-lyssnande/spelande sambo för det). Favoritlåten är såklart Reign in Blood med Slayer (Master Puppets med Metallica är ju rätt trevlig också).
Det jag vill komma fram till är att jag antagligen kommer sova, bajsa och äta trashmetal det närmaste dygnet - det enda som får plats i mitt lilla huvud efter den här kvällen.

Just det, har ju inhandlat en ny dator nu! Lite pengar fattigare men en ny skinande dator står ju här hemma, fy skam är inte det. Tråkigaste är väl att det just nu känns som óm det är Petters dator då det är han som suttit med den de senaste dagarna. Det är uppdateringar, det är installeringar, det är nedladdningar (bla av mitt photoshop som tydligen tar flera dagar nu när man har nedgraderat sig till mobilt bredband).
Så jag sitter fortfarande med min gamla spruckna dator, som just nu vibrerar i hela skärmen av Metallica i bakgrunden.

Tog min friheten att fotografera min växande mage häromdagen, hade den lilla kameran tillgänglig så jag kunde ta bilder på mig själv (blir liksom inte riktigt lika bra när någon annan tar kortet, på något sätt blir jag fulare då?).


2 kommentarer:

  1. Fin mage! Visst är det roligt när den börjar synas lite :)
    Det är riktigt konstigt det där att man alltid blir så mycket fulare när nån annan håller i kameran, mycket märkligt..

    SvaraRadera
  2. Tack Lovisa! Ja det är så skönt att det äntligen syns att man är gravid och inte bara tjock. Desto mer otympligt dock ;)
    Haha. Ja det är mycket märkligt, vet inte hur det kommer sig (brukar säga att det beror på att petter är en dålig fotograf fast det vet jag ju innerst inne inte är sant).

    SvaraRadera